Coke bottle design

Bottle Of Cola

 

I created this design for a competition of the “coca cola” company as part of its advertising campaign by country. The competition was called “coca cola and culture” and asked us to create a bottle that represents the culture of each country.
Studying the subject, I noticed that the color of the liquid, black caramel, resembled the color of the red-figure and black-figure vessels of ancient Greece, a fact that is undoubtedly a trademark of the country’s identity.
I then decided to create a mockup of my own so that there would be no confusion of a possible copy. So I decided to use other elements that describe Greece, and I believe that the most important of them is the sea that surrounds it, but also the dolphins and octopuses that appear as a source of life from ancient times to the present day.
I then visited several museums studying forms and virtual representations that would help me create my own maritime history.
I inspired the company’s logo as a dolphin dance, giving in combination with the waves “motion” and life to the bottle.
My initial presentation was done on paper with watercolor materials.

Graphic Design

Το παρόν σχέδιο το δημιούργησα για έναν διαγωνισμό της εταιρείας “coca cola” στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνια της ανά χώρα. Ο διαγωνισμός ονομάζονταν “κόκα κόλα και πολιτισμός” και ζητούσε να δημιουργήσουμε ένα μπουκάλι που να αντιπροσωπεύει τον πολιτισμό της εκάστε χώρας.
Μελετώντας το θέμα παρατήρησα ότι το χρώμα του υγρού, μαύρο καραμελέ, που προσομοίαζε με το χρώμα των ερυθρόμορφων και μελανόμορφων αγγείων της αρχαίας Ελλάδας γεγονός που αναμφισβήτητα είναι ένα σήμα κατατεθέν της ταυτότητας χώρας.
Στη συνέχεια αποφάσισα να δημιουργήσω μία δική μου εικονική παράσταση ώστε να μην υπάρξει σύγχιση πιθανής αντιγραφής. Έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω και άλλα στοιχεία που περιγράφουν την Ελλάδα, και πιστεύω ότι το κυριώτερα από αυτά είναι η θάλασσα που την περιβάλλει αλλά και τα δελφίνια και τα χταπόδια που εμφανιζονται ώς πηγή ζωής από την αρχαιότητα έως και τις μέρες μας.
Στη συνέχεια επισκέφτηκα αρκετά μουσεία μελετώντας φόρμες και εικονικές παραστάσεις που θα με βοηθούσαν να δημουργήσω τη δική μου θαλασσινή ιστορία.
Το logo της εταιρείας το εμνπεύστηκα ώς χορό δελφινιών δίνοντας σε συνδυασμό με τα κύματα “κίνηση” και ζωή στο μπουκάλι.
Η αρχική μου παρουσίαση έγινε σε χαρτί με υλικά ακουαρέλας.

Category
Date
d
Sed ut perspiclatis unde olnis iste errorbe ccusantium lorem ipsum dolor